Melantis Bilişim kendi kadrolu personelleriyle, markaların A’dan Z’ye Müşteri İlişkileri Yönetimini yapmaktadır. Bu hizmeti havuz ekibi mantığıyla (bir personele birden fazla markanın çağrı yönetimini vermek şeklinde) değil, her personelin sadece bir projenin operasyonunda görev alacağı iş prensibinde konumlandırmaktadır. Bu sayede hizmet verdiği markalara Bireysel Müşteri Temsilcisi içeriğinde First Class segmentte hizmet sunmaktadır. Ekiplerine periyodik olarak, Telefonda Müşteri Hizmetleri ve Satış Teknikleri, Ses & Diksiyon & Nefes eğitimleri, Satış Potansiyeli Yaratma ve Satış Kapama, Müşteri Datası Yönetme, Potansiyel Onaylı Data Oluşturma, markaların tüm proje/ürün, ekip ve yönetim bilgilerinin yer aldığı eğitimlerini vererek, taze ve canlı hizmeti sürdürmektedir. Ağırlıklı olarak Türkçe – İngilizce olmak üzere ihtiyaç durumuna göre çoklu dil seçenekleriyle de hizmet verilmektedir.
2011 yılında Bilişim Teknolojileri ve Kurumsal Danışmanlık sektörlerinde faaliyetlerine başlayan Melantis Bilişim Teknolojileri; başta inşaat ve gayrimenkul olmak üzere birçok sektöre özel çözümler üretmektedir. Bilişimin gerekleri olan Yazılım, Otomasyon, Mobile Uygulama, Web & Tasarım hizmetlerini verirken, kendi ürünlerini de geliştirip, müşterilerinin beğenisine sunmuştur.
Daha Fazlası